REKLAMACJE Z TYTUŁU RĘKOJMI

Staramy się z całych sił, aby oferowane przez nas produkty były najwyższej jakości oraz wolne od wad fizycznych i prawych. Jeżeli jednak zakupiony przez Ciebie produkt nie spełnia tych wymagań, jesteś uprawniony do zgłoszenia reklamacji.

Zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią.

W celu zgłoszenia reklamacji możesz skorzystać z przykładowego formularza reklamacyjnego  do pobrania.


Jak zgłosić reklamację?

Reklamację z tytułu wady zakupionego produktu możesz złożyć:

Drogą wysyłkową na adres:

AltaTerm Aleksandra Góra

33-3880 Gołkowice Dolne

       z dopiskiem Reklamacja Towaru

Do paczki włóż reklamowany produkt, dowód zakupu oraz wypełnionyformularz reklamacyjny. 

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz do paczkomatów!

Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia.

Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia czasu rozpatrzenia Reklamacji do 30 dni, w przypadku towaru sprowadzonego z zagranicy. O czym powiadomimy Cię w przeciągu 14 dni od daty wpływu reklamacji towaru do siedziby firmy.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania wyślij e-mail na adres: [email protected]

Newsletter