REKLAMACJE Z TYTUŁU RĘKOJMI

Staramy się z całych sił, aby oferowane przez nas produkty były najwyższej jakości oraz wolne od wad fizycznych i prawych. Jeżeli jednak zakupiony przez Ciebie produkt nie spełnia tych wymagań, jesteś uprawniony do zgłoszenia reklamacji.

Zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią.

W celu zgłoszenia reklamacji możesz skorzystać z przykładowego formularza reklamacyjnego  do pobrania.


Jak zgłosić reklamację?

Reklamację z tytułu wady zakupionego produktu możesz złożyć:

Drogą wysyłkową na adres:

AltaTerm Aleksandra Góra

33-3880 Gołkowice Dolne

       z dopiskiem Reklamacja Towaru

Do paczki włóż reklamowany produkt, dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny. 

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz do paczkomatów!

Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia.

Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia czasu rozpatrzenia Reklamacji do 30 dni, w przypadku towaru sprowadzonego z zagranicy. O czym powiadomimy Cię w przeciągu 14 dni od daty wpływu reklamacji towaru do siedziby firmy.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania wyślij e-mail na adres: [email protected]

Newsletter